Event Management System @ CurlingZone.com

 Click to return to the CCR Home Page


 LOGIN:          PASS:
 

forget your password?
 
CurlingZone : Powered by vBulletin version 2.2.6 CurlingZone > Chat Forums > General Curling Chat > Rock Talk > Var hittar man information om olika tjänster i Malmö?
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
Dimmer
Knee-Slider

Registered: Jul 2024
Location:
Posts: 8

Var hittar man information om olika tjänster i Malmö?

Hej! Jag undrar var man kan hitta bra information om olika tjänster här i Malmö. Till exempel, om jag behöver hjälp med husreparationer eller kanske andra lokala tjänster, vart vänder jag mig? Har ni några tips på hur man hittar pålitliga resurser eller om det finns några bra källor för att få rekommendationer? Det skulle vara toppen att få några råd.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-13-24 06:22AM
Dimmer is offline Click Here to See the Profile for Dimmer Find more posts by Dimmer Add Dimmer to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Darrla
Knee-Slider

Registered: Jul 2024
Location:
Posts: 9

Hej! Jag håller med om att sociala medier och lokala grupper är bra källor. Ett annat tips är att besöka biblioteket i Malmö, där de ofta har informationsblad och broschyrer om olika tjänster. Du kan även fråga personalen där om de har några rekommendationer. För specifika tjänster som reparationer kan du också kika på annonser i lokala tidningar eller fråga i din närmaste mataffär där de ibland har anslagstavlor med lokala erbjudanden och tjänster.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-13-24 07:45AM
Darrla is offline Click Here to See the Profile for Darrla Find more posts by Darrla Add Darrla to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
Nimmdo
Harvey Hacksmasher

Registered: Jul 2024
Location:
Posts: 10

Hej! En bra start är att kolla in lokala anslagstavlor och community-grupper på sociala medier där folk ofta delar rekommendationer och erfarenheter. Det finns även stadsdelstidningar och lokala guideböcker som kan vara användbara. För husreparationer specifikt kan du fråga grannar eller bekanta som kanske har erfarenhet av bra hantverkare här i Malmö Hyra bostad Malmö - hyrabostad.net . Att kolla recensioner och omdömen är också ett bra sätt att hitta pålitliga tjänster.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 09-13-24 09:07AM
Nimmdo is offline Click Here to See the Profile for Nimmdo Find more posts by Nimmdo Add Nimmdo to your buddy list Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is . Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page | Subscribe to this Thread

Forum Jump:
Rate This Thread:

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is OFF
vB code is ON
Smilies are ON
[IMG] code is ON